Σελίδες

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Μην ταΐζετε τα αδέσποτα κάτω από το παράθυρό μου παρακαλώ

Δεν τολμάς να πεις κουβέντα σε ζωόφιλο για τη συμπεριφορά του και αρχίζει αμέσως να σε κατηγορεί πως είσαι κακός άνθρωπος (σε αντίθεση με εκείνον/νην φυσικά) αφού δεν αγαπάς τα ζώα. Εγώ βέβαια (που δεν τα αγαπάω όπως καταλάβατε) τρομάζω με την ιδέα να τα ευνουχίζω, να τα κλείνω σε ένα σπίτι αποφασίζοντας εγώ αντί για αυτά πότε...
θα βγουν έξω και να ορίζω εγώ τι θα φάνε και πότε θα ανακουφίσουν τις ανάγκες τους. Πράγματα που δεν θα ήθελα να μου κάνουν δεν θέλω να τα κάνω ούτε στα ζώα, αλλά μάλλον τους αναγνωρίζω ανθρώπινα δικαιώματα που κατά τους ζωόφιλους δεν πρέπει να έχουν. Ούτε βέβαια καταλαβαίνω γιατί αν αγαπάς τα ζώα δεν πρέπει να σέβεσαι τους συνανθρώπους σου και να μαζεύεις τις βρωμιές τους. Γιατί εγώ να σεβαστώ το κόλλημά σου με τα ζώα όταν εσύ δεν σέβεσαι το παιδί μου που παίζει στο πάρκο και πας εκεί το σκύλο σου για να αφοδεύσει. (Αν θυμάστε τις προάλλες εδώ στην Αθήνα κάποιος έκανε παράπονα γι’ αυτό το θέμα και οι δύο ζωόφιλοι τον σκότωσαν!) Αλλά για να γυρίσουμε στην αρχή και να μεταφέρω ένα αληθινό περιστατικό, βρε γειτόνισσα γιατί δεν ταΐζεις τα αδέσποτα γατιά κάτω από το δικό σου παράθυρο και προτιμάς το δικό μου; Τόσο πολύ σου βρωμάνε;

Γιώργος Στ. Επιτήδειος- in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: