Σελίδες

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΟ

ΜΠΟΛΙΣ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΣΚΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΠΩΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΗ...

SOS SOS SOS !!!!!!!
ΣΚΥΛΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ,ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΒΑΡΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΒΑΡΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΦΡΙΚΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΚΟΜΕΝΑ ΑΥΤΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΙΜΑΤΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΠΛΗΓΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΙΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ. ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΜΕ ΠΗΡΕ Η ΑΝΙΨΙΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΑΛΗΡΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΜΑΞΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ;; Αυτό το κείμενο το έστειλε φίλη μέσω F/B, σε φιλοζωική ομάδα. Παρακαλώ όποιος είναι κοντά ας κάνει κάτι. Εγώ βρίσκομαι στο Μαρκόπουλο, αποκλεισμένη από την βροχή.
Βίκυ Φερτάκη (φωτο αρχείου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: