Σελίδες

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Οικολογική καταπολέμηση ψύλλων & τσιμπουριών για τα σκυλιά!

Όσοι αγαπάτε τους σκύλους ξέρετε σίγουρα πόσο ενοχλητικά μπορούν να γίνουν τα τσιμπούρια και οι ψύλλοι! Στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε διάφορα σκευάσματα από χημικά έως κολάρα με διάφορα αρώματα βοτάνων για την καταπολέμησή τους. Όμως είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να φτιάξετε κάτι ανάλογο από τα φυτά που ...
έχετε ήδη στον κήπο ή το μπαλκόνι σας όπως κάνω πλέον εγώ για τα δικά μου σκυλιά…
Η συνταγή
Σε ένα μεγάλο βάζο με νερό τοποθετούμε μερικά φύλλα από μέντα, δεντρολίβανο, λεβάντα! Εάν έχετε μπορείτε να βάλετε και μελισσόχορτο, το οποίο δίνει ένα διαφορετικό άρωμα μιας και περιέχει σιτρονέλλα. Φροντίστε να βάλετε αρκετά κλαδάκια ώστε να γίνει δυνατό διάλειμμα! (Για να σας δώσω ένα παράδειγμα εγώ χρησιμοποιώ ένα βάζο σχεδόν 2 λίτρα! Πριν το γεμίσω με νερό το γεμίζω με τα κλαδάκια, όσο περισσότερα τόσο καλύτερα και μετά προσθέτω όσο νερό μπορώ!) Αφού το αφήσετε κλεισμένο μέσα στο βάζο έως 24 ώρες, τοποθετείτε το διάλειμμα σε ένα ψεκαστήρι (αφού πρώτα το έχετε σουρώσει)! Με αυτό ψεκάστε τα σκυλιά σας και ΤΕΛΟΣ σε τσιμπούρια και ψύλλους. Από την μέρα που ξεκίνησα να το κάνω αυτό ΣΩΘΗΚΑ και φανταστείτε ότι το επαναλαμβάνω οπότε έχω χρόνο!
Πέτρος Πανούτσος-blog.olyplant

12 σχόλια:

katsaridamou είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τη διάθεση. Είσαι ο μόνος/η μετά τα 25 site που επισκέφτηκα που πράγματι προτείνει μια ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΛΥΣΗ για τους ψύλλους. Άντε να δούμε τώρα αν θα πιάσει γιατί η ταλαιπωρία είναι ανυπόφορη :-)

LuSy είπε...

εγώ πήρα ένα κουταβάκι από τον δρόμο χθες πρέπει να είναι 40 ημερών περίπου το άφησε η μανούλα του τέλος πάντων είναι γεμάτο στους ψύλλους και έχει και πολλά αυγά το έκανα μπάνιο 2 φορές και το ψεκασα καθάρισε κάπως αλλά έχει ακόμα αρκετούς ψύλλους και δεν ξέρω τι να κάνω. αυτά τα βότανα βοηθούν και στα αυγά και στις προνύμφες? γιατί είναι και μικρό και δεν θέλω να το ψεκάζω συνέχεια...

LuSy είπε...

εννοώ να το ψεκάζω με τα χημικά... αν μπορεί κάποιος ας μου απαντήσει.

Unknown είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΑΠΟ ΓΛΑΣΤΡΑ? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ...ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ??

LuSy είπε...

περισσότερο στην πρόληψη.στην αντιμετώπιση βοηθάει πολύ το μπάνιο με χλιαρό νερό και το καλό σαπούνισμα... εγώ αποξηραμένα χρησιμοποίησα πάντως.και επίσης έβρασα λεμόνια κομμένα στην μέση τα άφησα να κρυώσουν και την ψεκασα, και αυτό έκανε δουλίτσα (η δικιά μου πάντως καθάρισε με το λεμόνι το μπανάκι και τα βότανα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω μια σκυλίτσα και εχει γεμισει τσιμπούρια. Την εχω βάλει και αμπουλες αλλά...τπτ. Θα προσπαθήσω και αυτο μΕ τα βότανα. Αυτό με τα λεμόνια τι ακριβός είναι;;;

Ηλίας είπε...

Εγω εχω ενα σκυλακι περιπου 3με 4 μηνων ειχε πιασει τσιμπουρια κ πηγα σε εναν κτινιατρο κ πηρα ενα φαρμακο που εκανε 4€ και λέγεται τικ τακ εβαλα ενα καπακι φάρμακο σε ενα λιτρο νερο το ανακατεψα καλα κ ψεκασα ολο το σκυλι και όντος εκανε δουλια τα εξαφανισε ολα θα το ψεκασω αλλη μια φορα μετά απο 7μερες και ειναι κομπλε για φέτος.

animalspress είπε...

Αποξηραμένα όλα αυτά είναι μάλλον καλύτερα. Εφτιαξα κι εγώ και όντως κάνουν δουλειά τα φυσικά σπρέυ, χωρίς να απαξιώνουμε τα άλλα που δίνουν οι κτηνίατροι. Ότι μπορεί και θέλει ο καθένας. Τις συνταγές τις μαζέψαμε από ανάλογα άρθρα στο internet και δεν γνωρίζουμε άλλα από αυτά που γράφουν.

glikeria είπε...

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΙΚ ΤΑΚ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ 10 ΜΑΓΑΖΙΑ

lilika είπε...

το καλυτερο για να καθαριζουν τα ζωακια μας εαν εχουν επανω τους ειτε ψυλλους ειτε τσιμπουρια ειναι το μπανιο στη θαλασσα αλλα επειδη για καποιους η θαλασσα ειναι δυσκολο να βρεθει κοντα καταφευγουμε στα χημικα (αμπουλες ,σπρευ κτλ ).Φετος εχουν μεγαλη εξαρση τα τσιμπουρια μεχρι και στο μπαλκονι μου βρηκα μπορειτε να μου πειτε αν κανει δουλεια και στους εξωτερικους χωρους το μειγμα αυτο ?

Unknown είπε...

TAK TIC λέγεται κ είναι για γουρούνια

Kelly Kd είπε...

Το δοκιμασα κ δεν εγινε απολυτως τιποτα...τωρα το μονο που μενει ειναι τα χημικα,,,