Σελίδες

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Καλό ταξίδι Λουλούκα !


Καλό ταξίδι Λουλούκα μου ή Μπέλα ή Αδεσποτούλα - έτσι όπως ο καθένας σε βάφτιζε εδώ στη γειτονιά μας ! Σε βρήκαμε αίφνης σήμερα το πρωί "κοιμισμένη" στην ακρούλα του δρόμου, έτσι ήσυχη όπως ήσουν πάντα, χωρίς να ενοχλήσεις κανέναν μας.
Χθες σε χαιδέψαμε και δεν το ξέραμε πως θα έφευγες τόσο γρήγορα , για να σε χαιρετήσουμε ή να μείνουμε μαζί σου... Όλοι εδώ σε αγαπάγαμε πολύ και το ήξερες.
Σε στειρώσαμε , σε χειρουργήσαμε αφαιρώντας τον ένα όγκο, αλλά το κακό προχώρησε ύπουλα και έστειλε την ψυχούλα σου στον κόσμο των αγγέλων μαζί με όλα τα ζωάκια που έχουν φύγει. Κάναμε όλοι μας ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για σένα, με το σπιτάκι σου, το καθαρό κρεββατάκι σου, το νεράκι σου και το φαγάκι σου, τα φάρμακά σου και το απολάμβανες.
Θα μείνεις πάντα στην καρδιά μας γλυκειά μου Λουλούκα και, σε εκείνο το σημείο, εγώ τουλάχιστον, θα σε βλέπω πάντα να τρέχεις έτσι ογκώδης όπως ήσουνα, χαρούμενη, με την ουρίτσα σου πέρα δώθε για να δεις τι μεζεδάκι σου έχω φέρει...
Καλό ταξίδι !!!
(Κι όμως βρήκαμε φωτογραφία σου γλυκειά μου. Ο Σταμάτης σε είχε βγάλει τελικά φωτογραφία)

2 σχόλια:

ΠΑΚ είπε...

καλό ταξίδι
ελπίζω να ήταν καλά τα χρόνια που έζησες δίπλα μας
Ήταν επιλογή σου να ζεις "αδέσποτη" αλλά με πολλούς φίλους

Ανώνυμος είπε...

Έκλαψα...