Σελίδες

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Τα σκυλιά δεν είναι Χριστουγεννιάτικα «δώρα»

Με το ηχηρό μήνυμα «ένα σκυλί είναι για μια ζωή και όχι μόνο για τα Χριστούγεννα», η βρετανική φιλοζωική οργάνωση Dogs Trust, ξεκίνησε μια εορταστική καμπάνια προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο, έτσι ώστε πριν αποκτήσει κατοικίδιο να το σκεφτεί πολύ σοβαρά. Την περίοδο των Χριστουγέννων πολλοί επιλέγουν να προσφέρουν ως δώρο ένα κατοικίδιο, κυρίως σκύλους, αλλά όπως αναφέρουν ...
οι φιλοζωικές οργανώσεις ανά τον κόσμο: «Τα περισσότερα από τα ζώα που αγοράζονται τις γιορτές βγαίνουν στα αζήτητα λίγο μετά, συμπληρώνοντας το μακρύ κατάλογο των ανεπιθύμητων σκύλων». Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζουν, μια λίστα με απίστευτες δικαιολογίες… επιστροφής ζώων από «ανθρώπους» που δεν άντεξαν τη δέσμευση και προτίμησαν την εύκολη λύση της εγκατάλειψης! - Ο σκύλος μου δυστυχώς μυρίζει σαν… σκύλος! - Δεν είναι τόσο χαριτωμένο, όπως πρέπει να είναι! - Μεγάλωσε πολύ και δεν κάνει για το σπίτι μου! - Γαβγίζει πάρα πολύ! - Ροχαλίζει δυνατά… Τρέχει πάνω κάτω και δημιουργεί ρεύματα παγωμένου αέρα! - Πήρα άσπρα χαλιά και αφήνει παντού μαύρες τρίχες! - Δεν ξέρει να κάνει κανένα πρωτότυπο κόλπο και ποτέ δεν μου φέρνει την εφημερίδα ή τις παντόφλες… - Με ακολουθεί παντού στο σπίτι και εγώ θέλω την ησυχία μου. - Ανεβαίνει στον καναπέ και βρομίζει τα καλύμματα… «Τα σκυλιά μπορεί να προσφέρουν ευτυχία και απόλαυση, αλλά πρέπει να θυμάστε ότι οφείλετε να τα βγάλετε από τη συσκευασία δώρου. Καλό το περιτύλιγμα, αλλά το περιεχόμενο έχει αξία…» σημειώνουν οι οργανώσεις.
nafpaktianews

Δεν υπάρχουν σχόλια: