Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012

Το ''άγριο και κακό'' πιτ μπουλ γέμισε φιλιά τον αστυνομικό που πήγε να το πιάσει

Ένας αστυνομικός από την Βαλτιμόρη κλήθηκε να μαζέψει ένα ''άγριο και κακό'' πιτ μπουλ, όπως το χαρακτήρισαν. Ο ίδιος είναι πολύ ζωόφιλος και βοηθά οργανώσεις που δίνουν πιτ μπουλ για υιοθεσία.Στην κλήση που έλαβε του είπαν ότι το πιτ μπουλ...κυνηγά κάτι παιδάκια. Όταν πήγε στο σημείο το μόνο που βρήκε ήταν κάποιους ανθρώπους να...
φωνάζουν και να διώχνουν το σκύλο με άγριες κινήσεις και το πιτ μπουλ να παίζει τρέχοντας γύρω γύρω. Οι κάτοικοι το μετέφραζαν όμως λανθασμένα ως επιθετικότητα. Ο αστυνομικός πήρε ένα μπουκάλι νερό, έκατσε κάτω, κάλεσε το ζώο, πήγε κοντά του και ξεδίψασε ευχαριστημένο. Περίμενε τη φιλοζωϊκή να έρθει για να πάρει το ζώο στο καταφύγιο αλλά τελικά το έβαλε μέσα στο περιπολικό και το πήγε ο ίδιος στο καταφύγιο, ώστε να δοθεί για υιοθεσία. Πράγματι, λίγες μέρες μετά ο σκυλάκος υιοθετήθηκε σε σπίτι με άλλα δύο σκυλιά! Εστειλε την ιστορία, με φωτογραφίες, σε φιλοζωϊκή οργάνωση για να δείξει ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με βία τα σκυλιά! Μπράβο!!!
adespoto.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ ΦΩΚΙΑΝΟΥ ΠΡΩΗΝ BLOGGER “ARKOUDA”

http://www.esnips.com/profile.php?uid=1205132

http://www.esnips.com/displayimage.php?album=4935997&pid=34144653&uid=1205132#top_display_media

ΠΡΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΔΙΩΞΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΦΟΡΕΙΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, BLOGS ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΕΙΡΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ.
Ονομάζομαι Ιωάννα Φωκιανού και έχω φέρει μια υπόθεση μου στην υπηρεσία σας. Αρχικά μίλησα με κάποιον αξιωματικό γιά τη δίωξη που υφίσταμαι από ορισμένα κυκλώματα συν την πρόσφατη μεταφορά παρανομως της σύνταξης μου σε άγνωστη τράπεζα και λογαριασμό. Επίσης το ότι χάνονταν έγγραφα από την υπόθεση μου, ότι δέχομαι ψυχολογικό πόλεμο και ότι έχω ενδείξεις πως συγκεκριμένα άτομα εχουν βλάψει εκτός από μένα και άλλους ανθρώπους, είτε του περιβάλοντος μου είτε ξένους.
Πέραν κάποιου εγγράφου που παρέλαβα ότι η υπόθεση στάλθηκε σε εισαγγελέα, δεν είχα άλλα νεώτερα και η υπόθεση μου τελμάτωσε τόσο σε εσάς, όσο και στο πταισματοδικείο ή όπου αλλού θα μπορούσα να ψάξω το δίκιο μου.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, είναι πως αυτη τη στιγμή κρατάτε στα χέρια σας τη ΛΥΣΗ στους περίεργους θανάτους και πολλές από τις αυτοκτονίες που συμβαίνουν στη χώρα μας εξ αιτιας της συνεχούς δίωξης που υφίστανται από οργανωμένες ομάδες συμφερόντων. Σας στέλνω έναν σύνδεσμο με μιά κακή κάπως ηχογράφηση όπου συζητούν κάποιος Νίκος αστυνομικός του τμήματος του Ελληνικού και υπεύθυνος κατά πολύ γιά τη δυστυχία μου, με κάποιον Πάμπλο στον Εθνικό Κήπο την παραμονή των τελευταιων εκλογών.
Αναφέρονται σε εμένα, στη ζωή μου, το τι έχω υποστεί, το ότι έκανα κλήση στην αστυνομία όταν κάποιοι προσπάθησαν να μπουν σπίτι μου, πως ήταν όλοι μαζί στην ουσία, πως μετά πήγα στο τμήμα,