Σελίδες

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Μου λείπει ο σκυλάκος μου

Μας λέει ο συνεργάτης μας Μανώλης Κυπραίος
που έχασε την ακοή του κάνοντας ρεπορτάζ στα επεισόδια στο Σύνταγμα

Μου λείπει ο σκυλάκος μου. Αυτός ο παιχνιδιάρης αγαπημένος σκυλάκος μου. Αυτό το "παιζάκι" που είχαν παρατήσει στον δρόμο και αυτός ο υπέροχος άνθρωπος, η Μαριάνθη, τον φρόντιζε μέχρι να τον πάρω και ...

να τον "χάσω" επιστρέφοντας τον σε αυτήν. Βλέπετε ο Θεός είχε άλλα σχέδια.
Και μου είναι δύσκολο τώρα να τον φροντίσω.
Ο "Τζορνανάκος" μου...
Που πήγαινε όλο αγάπη στα παιδάκια να τον χαϊδέψουν. Που περπάταγε και
τα αυτουλάκια του πήγαιναν δεξιά και αριστερά σαν καμπανούλες. Που
έκλαιγε όταν έφευγα και οι γείτονες διαμαρτύρονταν, φωνάζοντας έως και
την αστυνομία. (Εκεί το ξύλο το γλύτωσα. Μην είμαι και ψεύτης).
Τζορνανάκο μου καλέ μου σκύλε, εύχομαι να σε ξαναδώ και να σε
ξανασφίξω στην αγκαλιά μου. Γιατί μου έδωσες τα πάντα και δεν πρόλαβα
να σου δώσω τίποτα... Οσο "αλήτης" κι αν ήσουν είσαι "αλήτης" από τους
λίγους. Μακάρι να ήμουν κι εγώ ένας τέτοιος "αλήτης". Αλλά εγώ είμαι
"αλήτης, ρουφιάνος, δημοσιογράφος". Τουλάχιστον έχουμε και κάτι
ομόηχο, αλλά όχι συνώνυμο.
Σ' αγαπώ ρε φίλε και να προσέχεις!

Μανώλης Κυπραίος

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κυπραίε φαίνεται η ευαισθησία σας και λυπάμαι πολύ που είχατε αυτή την ατυχία. Μην απελπίζεστε γιατί η επιστήμη κάνει θαύματα και υπάρχουν πολλοί τρόποι να αποκαταστήσετε μεγάλο ποσοστό της ακοής σας. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχετε κοντά σας και πάλι τον αγαπημένο σας σκυλάκο.

Ειρήνη Βραβατούδη - Θεσσαλονίκη

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΦΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.
Δεν υπάρχουν αυτοκτονίες λόγω κρίσης στην Ελλάδα. Απ' αυτά που ζούμε και γνωρίζουμε ένα μπορούμε να πούμε. Υπάρχει μόνο ένα αβάσταχτο απάνθρωπο ανθρωποκυνηγητό από οργανωμένες ομάδες από Μαφίες ή από τη ΜΑΦΙΑ σε βαθμό και με τρόπο που δεν μπορεί να διανοηθεί άνθρωπος. Υπάρχουν αυτοκτονίες σκηνοθετημένες. Ούτε εξαφανίσεις, ούτε τυχαίοι θάνατοι, ούτε τυχαία ατυχήματα και τροχαία, ούτε καν καλπάζοντες καρκίνοι, ή χτυπήματα κατά λάθος από αστυνομικούς, γιά όσους γνωρίζοντας το ή όχι βρέθηκαν στο στόχαστρο της Μαφίας, όπως κάποιοι από εμάς.
Υπάρχει ανελέητος οργανωμένος ψυχολογικός πόλεμος, σχεδιαστές εκπαιδευμένοι από το εξωτερικό, ομάδες παρακολούθησης, εκφοβισμού, δολοφόνοι, δηλητήρια, κινητά που προβάλουν τις φωτογραφίες των στόχων, μικρόφωνα, κοριοί, κάμερες και πολλά άλλα.
Στο στόχο δημοσιογράφοι, πολιτικοί, αστυνομικοί, επαγγελματίες, όσοι έχουν δύναμη επηροής σε κόσμο, κάνουν κριτική ή αποκαλύψεις μέσα από το Ίντερνετ, βιομήχανοι, συνδικαλιστές, όσοι απλά είδαν κάτι που δεν έπρεπε, ή αντέδρασαν έντονα όταν τους ζητήθηκε να συμμετάσχουν σε κάποιο παιχνίδι της Μαφίας, οι οικογένειες και οι σύμμαχοι τους κλπ.
Το "νόμιζα πως μπορώ ν' αντέξω", που έγραψε τελευταία κάποιος που αυτοκτόνησε, είναι κάτι που μπορεί να καταλάβει όποιος βρίσκεται στην ίδια θέση. Γιά να πάρει κάποιος μιά μικρή ιδέα θα πρέπει να διαβάσει αυτά τα σχετικά βιβλία και να τα πολλαπλασιάσει επί εκατό...
Ηθική παρενόχληση της Χιριγκογιέν. Ο πόλεμος του Ρ. Γκριν. Παράλογες συμπεριφορές. Τεχνολογία υποταγής συνείδησης. Ότι μπορείτε να βρείτε γιά ψυχολογικό πόλεμο κλπ
Ότι γίνεται σήμερα στην Ελλάδα και όχι μόνο, έχει σχέση με τη Μαφία.Το κράτος έχει νικηθεί από μέσα, η κυβέρνηση έχει παραδοθεί, όλες οι θέσεις κλειδιά έχουν πιασθεί κι αν χρειασθεί να καταγγείλεις κάποιες παρανομίες, ή να βρεις το δίκιο σου σε κάτι, το πιό πιθανό είναι να πέσεις πάλι πάνω σ' αυτό το ίδιο που προσπαθείς να πολεμήσεις.
Πεθαίνουμε. Μας σκοτώνουν με χίλιους τρόπους κάθε μέρα, κάθε νύχτα. Τα χτυπήματα είναι συνεχή, τα πρόσωπα αλλάζουν συνεχώς, γιά να μην μπορεί κάποιος ν' αντισταθεί σ' έναν αντίπαλο, οι εχθροί μας απλώνονται γύρω από τα σπίτια μας, τις δουλειές μας, τις οικογένειες μας. Πληρώνουν ή εκβιάζουν τους γείτονες, καταστρέφουν τις περιουσίες μας, χτυπάνε τους δικούς μας, μας διαβάλουν, μας ξεφτυλίζουν ασταμάτητα,εμποδίζουν την κάθε προσπάθεια ν' αμυνθούμε, να παλέψουμε με νόμιμα μέσα.
Η αστυνομία που θα μπορούσε να βοηθήσει, χτυπιέται συστηματικά, αντίθετα οι επίορκοι αστυνομικοί πολλαπλασιάζονται και είναι δραστήριοι στο να χτυπήσουν τον στόχο, να εξαφανίσουν στοιχεία, να εγκαταλλείψουν το θύμα όταν ζητήσει βοήθεια.
Ο ψυχολογικός πόλεμος χρησιμοποιείται όταν ο στόχος είναι κάπως γνωστός ή έχει καταγγείλει πράγματα που οι δολοφόνοι του προτιμούν να παραμείνουν κρυφά. Μπορεί όμως εναλλάξ να προσπαθούν και να τον εξαφανίσουν, να τον βγάλουν τρελλό με συνεχή τρομοκράτηση του και απειλές γιά την οικογένεια του, να τον δηλητηριάσουν με κάτι που θα προκαλέσει άμεσο ή έμμεσο θάνατο.
Στην Μαφία συμμετέχουν Έλληνες και ξένοι. Δεν υπάρχουν κομμάτια της πιό σκληρά και πιό ελαφρά. Κάπου όλα συναντιούνται στην κορυφή και στους τρόπους. Και όλοι όσοι συμμετέχουν στο κυνήγι των στόχων, άνθρωποι απλοί, γυναίκες, άντρες ακόμη και νεαρής ή μεγάλης ηλικίας, όλοι συμμετέχουν σε δολοφονίες και το ξέρουν.
ΝΑ ΜΑΘΕΥΤΕΙ ΑΥΤΟ. Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ. ΟΛΕΣ ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙ ΑΠΕΙΛΕΣ. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ. ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ. ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ. ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ.