Σελίδες

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

κι άλλη περίπτωση με πρόβλημα για κατοικίδιο σε λεωφορείο

Ήθελαν να βάλουν σκύλο στις... αποσκευές του ΚΤΕΛ

από το χρήστη Lisa

Ξεκίνησα να ταξιδέψω με το τεσσάρων κιλών σκυλί μου, κλεισμένο στο ειδικό κλουβάκι του. Στα ΚΤΕΛ Κηφισού, ο οδηγός μου απαγόρευσε την είσοδο στο λεωφορείο με τον γνωστό ελληνικό τρόπο και όταν διαμαρτυρήθηκα μου έδωσε … την καταπληκτική εναλλακτική λύση: Να βάλω το σκυλάκι μαζί με τις αποσκευές και να ταξιδέψει άνετα στους 60 (;) βαθμούς. Φυσικά αρνήθηκα. Του έδειξα το ευρωπαϊκό διαβατήριο του σκυλιού μου, του εξήγησα ότι...


από 32 ημερών ταξιδεύει με όλα τα μέσα μεταφοράς ακόμα και με το αεροπλάνο σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, αλλά ο κριτής μου ήταν αμετάπειστος. «Εντολή του διευθυντή των ΚΤΕΛ Αχαΐας, τα τετράποδα να ταξιδεύουν με τις αποσκευές. Θέλεις έτσι αν όχι φύγε», μου είπε γυρίζοντας την πλάτη του. Και έφυγα. Αυτό το γράμμα είναι μόνον η αρχή της καταγγελίας μου. Είμαι αποφασισμένη να διεκδικήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου ή τουλάχιστον να τα μάθω σε αυτούς που φτιάχνουν τους δικούς τους νόμους και με αναγκάζουν να τους υποστώ ότι ως φορολογούμενοι πολίτες αυτής της Ευρωπαϊκής χώρας έχουμε δικαίωμα να βιώνουμε σε ένα πολιτισμένο κράτος, με αλληλοσεβασμό, αξιοπρέπεια, να μην διωκόμαστε και να μην απολογούμαστε σε κάθε μας κίνηση επειδή συμβιώνουμε με τους τετράποδους φίλους μας.

newsit.gr


2 σχόλια:

biologion είπε...

δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση που επικρατεί στα ΚΤΕΛ! Πραγματικά πολύ άσχημο

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως , τραγική, τριτοκοσμική, λες και τα κατοικιδια ειναι μολυσμενα
πρεπει να αλλαξει , αν θελομε να λεγομαστε ευρωπαιοι