Σελίδες

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Eίμαι ένα σκυλί..δεν είμαι αντικείμενο..

Είμαι ένα σκυλί. Είμαι ένα ζωντανό ζώο. Αισθάνομαι τον πόνο, την χαρά, την αγάπη, τον φόβο και την ευχαρίστηση. Δεν είμαι αντικείμενο. Αν με χτυπήσουν, θα ματώσω, θα σπάσω. Απολαμβάνω τα παιχνίδια, τις βόλτες, αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο απολαμβάνω το χρόνο μαζί σου. Δεν θέλω τίποτα περισσότερο από το να είσαι δίπλα μου. Θέλω να κοιμηθώ όταν κοιμάσαι και να πηγαίνω όπου ...
εσύ πηγαίνεις. Νιώθω την αγάπη. Ζητώ την συντροφικότητα. Απολαμβάνω το άγγιγμα ενός χεριού και την απαλότητα ενός κρεβατιού. Θέλω να είμαι στο σπίτι μαζί με την οικογένειά μου, και όχι καταδικασμένος σε με μια αλυσίδα, ούτε μόνος μου σε ένα κλουβί ή σε μια αυλή για ώρες. Γεννήθηκα για να είμαι σύντροφος και όχι για να ζήσω μια ζωή μοναξιάς. Κρυώνω και ζεσταίνομα, όπως κι εσύ..Βιώνω την πείνα και τη δίψα, όπως κι εσύ.. Όταν φεύγεις, θέλω να έρθω μαζί σου. Αν μείνω πίσω θα περιμένω με ανυπομονησία την επιστροφή σου. Θα περιμένω για τον ήχο της φωνής σας. Θα κάνω τα πάντα για να σε ευχαριστήσω. Ζω για να είμαι η πολύτιμη συντροφιά σου. Είμαι ένα σκυλί. Οι ενέργειές μου δεν υπαγορεύονται από το χρήμα, την απληστία ή το μίσος. Ζω τη στιγμή και είμαι γεμάτος από αγάπη και αφοσίωση. Μη με περάσεις για ένα ασήμαντο αντικείμενο. Μπορώ να αισθανθώ και μπορώ να σκεφτώ. Μπορώ να αισθανθώ το φόβο και τη χαρά, την αγάπη και την σύγχυση. Έχω συναισθήματα. Καταλαβαίνω ίσως περισσότερα από ό, τι εσύ. Είμαι σε θέση να κατανοήσω τις λέξεις με τις οποίες μου μιλάς, αλλά εσύ δεν είσαι πάντα σε θέση να με καταλάβεις. Είμαι ένα σκυλί. Δεν είμαι σε θέση να φροντίσω τον εαυτό μου χωρίς τη βοήθειά σου. Εάν επιλέξεις να με δέσεις και να μου στερήσεις την τροφή θα λιμοκτονήσω. Αν με εγκαταλείψεις στο δρόμο, θα νιώσω απίστευτο φόβο και μοναξιά. Θα ψάξω για σένα και θα αναρωτιέμαι γιατί με άφησες πίσω. Δεν είμαι ιδιοκτησία που μόλις με βαρεθείς μπορείς να με πετάξεις. Εάν επιλέξεις να με αφήσεις σε ένα καταφύγιο, θα είμαι φοβισμένος και μπερδεμένος. Θα περιμένω την επιστροφή σου σε κάθε πάτημα που πλησιάζει στο κλουβί μου. Είμαι ένα σκυλί. Είμαι ένα ζωντανό πλάσμα. Εάν επιλέξεις να με πάρεις σπίτι, παρακαλώ να μου προσφέρεις όλα εκείνα που θα με κρατούν υγιή και ευτυχισμένο. Δώσε μου καλό φαγητό, καθαρό νερό, ζεστό καταφύγιο και την αγάπη σου. Μην με εγκαταλείψεις. Μην με κλωτσήσεις. Μην με πετάξεις όταν θα είσαι πολύ απασχολημένος με την ζωή σου. Κάνε μια δέσμευση για μένα για το σύνολο της ζωής μου, διαφορετικά μην με πάρεις σπίτι. Αν μ' εγκαταλείψεις, δεν έχω τα μέσα για να φροντίσω τον εαυτό μου. Είμαι στο έλεος της καλοσύνης των ανθρώπων. Αν πέσω σε λάθος χέρια, η ζωή μου θα καταστραφεί. Θα αισθανθώ πόνο, φόβο και μοναξιά. Αν με πάνε σε καταφύγιο ζώων, θα ικετεύω με τα μάτια μου κάποιον να με σώσει και θα κουνώ την ουρά μου για να δείξω ότι είμαι φίλος. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, θα πεθάνω... Είμαι ένα σκυλί. Θέλω να δώσω και να λάβω αγάπη. Θέλω να ζήσω. Δεν είμαι αντικείμενο. Δεν είμαι ιδιοκτησία. Παρακαλώ μην με εγκαταλέιψεις. Παρακαλώ αγκάλιασέ με με ευγένεια, αγάπη και σεβασμό. Υπόσχομαι να σου το ανταποδώσω με ανιδιοτελή αγάπη για όσο ζω...

dogw0rld

Δεν υπάρχουν σχόλια: