Σελίδες

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Τα αδέσποτα στην Πανεπιστημιούπολη

Φοιτήτρια από Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και επιπλέον διαμένω στις φοιτητικές κατοικίες της Δουρούτης. Το πρόβλημα με τα αδέσποτα στο χώρο του Πανεπιστημίου δεν είναι καινούριο. Τον τελευταίο καιρό η κατάσταση έχει χειροτερεύσει. Τα σκυλιά, που δεν γνωρίζουμε αν είναι εμβολιασμένα και φυσικά αν ...

υπάρχει πιθανότητα να έχουν λύσσα, με τη δύση του ήλιου εξαγριώνονται και γαυγίζουν απειλητικά σε όποιον περνάει.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε ακόμη και να πάμε στο σπίτι μας. Τους λόγους για το γεγονός αυτό δεν είμαι σε θέση να τους γνωρίζω, καθώς δεν γνώριζα ότι έπρεπε να έχω γνώσεις κτηνιάτρου για να μπω στο χώρο του Πανεπιστημίου.Μήπως κάποιος από τους φιλόζωους που έχω δει προσωπικά ουκ ολίγες φορές να ταίζει τα αδέσποτα με φαγητό που παίρνουν ακόμη και από τη λέσχη μπορεί να μου απαντήσει; Ο ίδιος φιλόζωος θα είχε την καλοσύνη να μου υπερασπιστεί και το γεγονός ότι επιτέθηκαν σε φίλο μου καθώς και τα κρούσματα που μεταφέρθηκαν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο; Τα περιθώρια στενεύουν. Ο δηλητηριασμός δεν είναι λύση. Δεν είμαστε δολοφόνοι, αλλά οι άνθρωποι είναι υπεύθυνοι.

αναγνώστρια - epirusgate

Δεν υπάρχουν σχόλια: