Σελίδες

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

107 παπαγάλους έβαλαν λαθραία στη Βουλγαρία

BΡΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ

Αστυνομικοί στο αεροδρόμιο της Σόφιας βρήκαν και κατάσχεσαν 107 παπαγάλους, συνολικής αξίας 100.000 ευρώ. Οι γκρι παπαγάλοι της ...


Γκαμπόν, ήταν τοποθετημένοι σε τέσσερα μεγάλα κλουβιά τα οποία μετέφερε ένας Βούλγαρος λιβανέζικης καταγωγής, ο οποίος...
...δεν διέθετε τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα.

Τα 107 πτηνά μεταφέρθηκαν στο ζωολογικό κήπο της Σόφιας.

troktiko

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αΔεν ειναι παπαγαλοι ειναι σκυλοι ελληνικοι μεταμφιεσμενοι σε παπαγαλους ,τους μεταμφιεζουνε ετσι τωρα και τους στελνουνε στην βουλγαρια,γιατι στην Γερμανια πια δεν εχουν περασι

Ανώνυμος είπε...

Τι χιουμορ!!!!
Κρυώσαμε Απριλιάτικα.
Μπρρρρρρρρ.
Ορέστης

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΟΡΕΣΤΗ
ΠΟΥ ΚΡΥΩΝΗΣ ΕΓΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΑ ΨΥΧΩΠΛΑΚΟΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΟΙΤΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΤΣΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΟΧΙ ΚΡΥΑΔΕΣ
ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!1

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι! Θα αφήσουμε τα αδέσποτα και θα πιάσουμε τους παπαγάλους! Έχει πιο πολύ χρήμα! Αλλά πως θα ανεβαίνουμε στα δέντρα να τους πιάνουμε;
Μπα, καλλίτερα τα αδέσποτα! Πιο εύκολα!

Ανώνυμος είπε...

Θα χτυπαμε τα δεντρα με ενα ξυλο οπως της ελιες και θα πεφτουν
σιγα το δυσκολο και ετσι θα διαφημιζουμε και τον Λουμιδη
εεεεερε λεφτα που θα κονομησουμε μου λειπη μια πισινα στην βιλλα που εχω!!!!!!!!!!!!!!!!

ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ είπε...

Ορεστη κρυωνης πιο πολυ?κιαλλο??????προσεξε μην μπαινης εδω και διαβαζης κρυαδες και μας πουντιασης.....και ανεβασης και πυρετο,τι θα κανουμε χωρις εσενα
μαναρι μου?????