Σελίδες

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009



Καταγγελία για πανσιόν ζώων στο Σχηματάρι

Οι πανσιόν κατοικίδιων ζώων είναι μια "μεγάλη ιστορία" και χρήζει προσοχής και έρευνας από εκείνους που εμπιστεύονται τα ζώα τους σε παρόμοια μέρη , προκειμένου να λείψουν για κάποιο διάστημα . Δυστυχώς, υπάρχουν άρκετές καταγγελίες αππό κάποιους που παρέλαβαν επιστρέφοντας τα κατοικίδια τους σε "κακή κατάσταση". Ιδού μια πρόσφατη καταγγελία που δημοσιεύτηκε στο http://puppy-doggy.blogspot.com για την πανσιόν ζώων στο Σχηματάρι "dogville" :




ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ......


Έχω να κάνω μια σοβαρή καταγγελία: είχα πάει το σκυλάκι μου στην πανσιόν ζώων "dogville", στο σχηματάρι. όταν το επέστρεψαν, το σκυλάκι μου ήταν σε άθλια κατάσταση, το βλέμμα του ήταν σα χαμένο, παραπατούσε, δε μπορούσε να σταθεί στα πόδια του, του έτρεχαν συνέχεια σάλια, ήταν τελείως αποδυναμωμένο και δε μπορούσε καν να γαβγίσει. το πήγαμε στον κτηνίατρο, ο οποίος διέγνωσε ότι στην πανσιόν είχαν δώσει στο σκυλάκι μας παραισθησιογόνο! φυσικά, τα άτομα της πανσιόν αρνούνται τα πάντα και βγάζουν τρελό τον κτηνίατρο, αλλά η εικόνα του σκύλου μου όταν μου το έφεραν σπίτι τα λέει όλα. το χαπάκωσαν αντί να φερθούν σαν επαγγελματίες και να το φροντίσουν όπως μας διαβεβαίωναν για τις ημέρες που θα το φιλοξενούσαν! ευτυχώς το σκυλάκι μου έχει συνέλθει, αλλά όλο αυτό που περάσαμε ήταν εφιάλτης... θέλω λοιπόν να ενημερωθούν όλοι για να μη συμβεί κάτι ανάλογο σε κανένα σκύλο...


Δεν υπάρχουν σχόλια: