Σελίδες

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Αποχωρεί από την προεδρία της Ζωόφιλης Δράσης η Γεωργία Στεφανάκη

Με επιστολή της προς το ΔΣ του Σωματείου ΖΩΟΦΙΛΗ ΔΡΑΣΗ η πρόεδρος του σωματείου Γ. Στεφανάκη ζητεί να γίνει δεχτή η αποχώρηση της από τη προεδρία λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων . "Αγαπητοί συνεργάτες μου , επιθυμώ όπως κάνετε δεκτή την αποχώρησή μου από την προεδρία του Σωματείου λόγω πολλών ανειλημμένων υποχρεώσεων που ...
δεν μου επιτρέπουν πλέον να ανταπεξέλθω στο μέτρο των δικών μου προσδοκιών αλλά και των απαιτήσεων που απορρέουν από τα καθήκοντά μου ως πρόεδρος της Ζωόφιλης Δράσης. Μέσα από τη ψυχή μου ευχαριστώ όλους όσοι στηρίξατε την ανιδιοτελή προσπάθεια τριών και πλέον ετών ,συνοδοιπόροι εθελοντές για την ευόδωση των καταστατικών μας σκοπών για την ευζωία των ζώων. Μαζί καταφέραμε όσα κανένα άλλο σωματείο στη χώρα μας. Είμαστε υπερήφανοι για τη προσφορά μας και έτσι θα συνεχίσουμε. Θα είμαι πάντα δίπλα σας σ ό,τι με χρειαστείτε.
Σας ευγαριστώ για όλα."
Γεωργία Στεφανάκη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

το σημαντικοτερο δεν γραψατε οτι παραμενει στις επαλξεις και εντασεται ως εκπροσωπος του σωματειου στην Συνομοσπονδια Ζωωφιλικων σωματειων Ελλαδας.αποτελει την καλυτερη εγγυηση για την συνεχιση της εδω και χρονια προσφορας της Συνομοσπονδιας σε οτι αφορα την προστασια των αδεσποτων και δεσποζομενων ζωων συντροφιας