Σελίδες

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

κι άλλα αδέσποτα ταξίδεψαν προς Γερμανία

Νέα «έξοδος» κατοικίδιων προς τη Γερμανία στις 7 Ιανουαρίου 2011

"Την Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011, έφυγε νωρίς το πρωί «αποστολή» με κατοικίδια για το Ντίσελντορφ της Γερμανίας, μέσω του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», με σκοπό να «σωθούν» (και αυτά) από τους κακούς Ελληνες... Μπορεί άραγε να μας απαντήσουν είτε οι αρμόδιες τελωνιακές υπηρεσίες του αεροδρομίου ή η γερμανική πρεσβεία σε ποιά «φράου Χέλγκα» ή «χερ Χανς» πήγαν; Και το κυριότερο: Τα προηγούμενα που πήγαν έξω «καραβιές», που είναι;"
Μας το έστειλε αγανακτισμένος φίλος δημοσιογράφος, που το έμαθε από τους ίδιους που έστειλαν ή ...

και συνόδεψαν τα κατοικίδια. Αυτό το θέμα θέλει διερεύνηση, μου είπε ο συνάδελφος , γιατί μου έχει ξανατύχει και κάτι δεν πάει καλά στην ιστορία.
Στη συζήτηση που είχε μαζί τους δεν έβγαλε άκρη για κάτι ουσιαστικό, σε σχέση με τις ασφαλείς υιοθεσίες των ζώων σε σπίτια της Γερμανίας ή άλλων βόρειων χωρών της Ευρώπης. Του είπαν πως κάποια σκυλάκια βρίσκουν σπίτι , ενώ για τα πάμπολα υπόλοιπα που έχουν σταλεί και αποστέλλονται συνεχώς , δεν είχαν σαφή άποψη για την κατάληξή τους... Μάλλον αδιαφορία και άγνοια διέκρινε , γιαυτό και αγανάκτησε.

Βοηθός γνωστής μου κτηνιάτρου, μου είπε προ ημερών ότι ανήκει σε ομάδα που στέλνουν σκυλάκια στη Βόρεια Ευρώπη για υιοθεσία (Δεν αναφέρω ονόματα και σωματεία). Προσπάθησε να με διαβεβαιώσει ότι ο ίδιος έχει ταξιδέψει και έχει δει συγκεκριμένα σκυλάκια σε σπίτια που τα υιοθέτησαν. Με διαβεβαίωσε ότι επικοινωνούσε και με κυρία στη Δανία, που είχε πάρει σκύλο από την Ελλάδα. Δεν είχα λόγο να μην τον πιστέψω. Ως εδώ μια χαρά!
Όταν τον ρώτησα πόσα σκυλάκια έχουν υιοθετηθεί όσο καιρό εκείνος βοηθάει αυτό το έργο , μου απάντησε ότι, μπορεί να με διαβεβαιώσει για 10 περίπου σκυλάκια εδώ και ενάμισυ χρόνο.
Του έδειξα τις αγγελίες με τους χιλιάδες αδέσποτους σκύλους για 2009 και 2010 από την Ελλάδα με τις τιμές πώλησης δίπλα τους και σας διαβεβαιώνω εγώ τώρα ότι έμεινε άναυδος...
Μου είπε ότι αυτά δεν τα γνώριζε και ότι ούτε ο ίδιος πιστεύει πως όλοι αυτοί οι σκύλοι βρίσκουν σπίτια. "Είναι αδύνατον να δίνονται όλα αυτά τα σκυλιά", μου είπε , "γιατί και έξω είναι δύσκολα τα πράγματα".
Κατέληξε σκεπτικός : " Από ένα σημείο και ύστερα , σίγουρα θα υπάρχει εκμετάλλευση από κάποιους , πιθανότατα με σκοπό το κέρδος και είναι πραγματικά κρίμα να αμαυρώνεται έτσι η προσπάθεια υιοθεσίας κάποιων λιγοστών έστω σκύλων στην Ευρώπη. Όχι αυτό είναι απαράδεκτο, γιατί είναι κανονικό εμπόριο με ύποπτες διαδικασίες ..."

Εύη Κυρατζή

(τα ονόματα και τα στοιχεία είναι στη διάθεση οιουδήποτε θέλει να ερευνήσει περισσότερο ή αμφισβητεί το εν λόγω κείμενο)



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΟΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ . ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΤΕΡΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ...

Δ.Δ.Δ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τότε...Δ.Δ.Δ. δεν βγάζεις μερικές φωτογραφίες, με αριθμούς αυτοκινήτων και πρόσωπα, να δημοσιευθούν;;;;