Σελίδες

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Τον κούκλο αυτό τον ... εγκατέλειψαν στην πλατεία Νέας Σμύρνης

Περιμένει απεγνωσμένα κάποιους καλύτερους ανθρώπους να τον πάρουν !

"Αυτό το παιδί είναι new entry στα σκυλιά που παρατάνε οι γνωστοί ηλίθιοι.
Βρίσκεται στην πλατεία της Νέας Σμύρνης, είναι φιλικός με τους ανθρώπους και τρομαγμένος γιατί...


υπάρχουν όπως είπαμε οι γνωστοί
ηλίθιοι.

Το 'χουν δαγκώσει άλλα σκυλιά και γενικά δεν περνά και φίνα.
Σώστε τον και δεν θα χάσετε. ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ

(Συχνάζει κυρίως στην πλευρά που είναι το Floca (μεταξύ Floca και pop up).
Πραγματικά αξίζει. Αν τον δείτε από κοντά, θα σας κλέψει την καρδιά…"



7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΕ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΣΕ ΜΠΥΡΑΡΙΑ...


VENUS

Ανώνυμος είπε...

Να προλάβετε να μην το πάρουν για την Γερμανία, να το στείλετε στην Κρήτη για να το κρεμάσουν.

Jupiter

Ανώνυμος είπε...

Που είναι όλοι οι φιλόζωοι που φωνάζουν και σκίζουν τα ρούχα τούς για τις εξαγωγές στην Γερμάνια? Γιατί δεν πάτε να τον πάρετε? Εάν δεν τον πάρετε θα τον πάρουμε και θα τον στείλουμε για πειράματα στην Γερμάνια!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως σήμερα το βράδυ θα πάω να τον πάρω. Μου ζήτησαν έναν καφέ αρσενικό από την Γερμανία.

Ανώνυμος είπε...

ηλίθιες ειρωνίες ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΑΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΕΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ,ΣΕ ΒΟΛΕΥΗ ΝΑ ΛΕΣ ΕΤΣΙ ΕΕΕΕ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΔΙΝΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΗ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΝΗΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΟΟΟΣΟ ΚΟΦΤΕΣΕ??????
ΡΕ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΑΠΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ,

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΜΑΝΑΡΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ 4 ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΑΛΛΑ 3 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ . ΕΣΥ ΠΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ; ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ. ΟΥΣΤ

VENUS