Η Ηλεία που μας πληγώνει...
Εκατομμύρια στρέμματα καμμένων δασών. Εκατομμύρια καμμένα ζώα.
Δεκάδες ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ έγιναν στάχτη & οικογένειες πονεμένες!
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ???
Μάθαμε να εκτιμούμε & να παλεύουμε για τη ζωή, τη φύση & τα πλάσματά της?
Εκεί στην Ηλεία, τι μάθαμε? Τι εκτιμήσαμε? Τι αγαπήσαμε?
(μας το έστειλαν και αξίζει να το διαβάσετε)
11/05/2009. ΛΙΜΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙΑΦΑ.
Δημοτικό Σχολείο με ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς οδεύουν προς τη λίμνη ΚΑΙΑΦΑ.
Τα παιδιά πρέπει να δουν το μέγεθος της καταστροφής, να συνειδητοποιήσουν τι έγινε & να δεσμευτούν απέναντι σε δασκάλους & σε ένα ολόκληρο έθνος ότι θα διορθώσουν τα λάθη της δικής μας γενιάς.
Και φτάνοντας εκεί ΑΝΤΙΚΡΥΖΟΥΝ ΣΚΥΛΙΑ ΣΩΡΙΑΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ με ένα μπωλάκι φαγητό δίπλα.
Εγώ σκέφτομαι και ανατριχιάζω στην ιδέα της προμελέτης:
O δολοφόνος:
1) συζητά με τη σύζυγο/το σύζυγο ότι τα σκυλιά πρέπει να εξοντωθούν
2) πηγαίνει στην αγορά & αγοράζει ποσότητα του φαρμάκου
3)γυρίζει σπίτι & βάζει τις παντόφλες του
4)Βγάζει τα κατσαρολικά, τα υλικά & αρχίζει να μαγειρεύει το φαγάκι με το φονικό φάρμακο
5)Την άλλη μερα με το ταπεράκι, φεύγει από το σπίτι και παέι στο ΚΑΙΑΦΑ
6)Βγάζει το ταπεράκι & το φαγάκι και το αδειάζει στο πιατάκι
7)Καταφτάνουν τα σκυλάκια κουνώντας τις ουρές γιατί επιτέλους μυρίζουν λίγο φαγάκι
8)Ο κύριος τους χαιδεύει τα κεφαλάκια
9)Στέκεται και περιμένει να τα δει να σφαδάζουν (γιατί ήταν τόσο ισχυρό το φάρμακο που τα ζώα έπεσαν δίπλα στα πιάτα τους, μόλις λίγα βήματα πιο πέρα)
10)Ο κύριος γελά, τρίβει τα χέρια του, μπαίνει στο αυτοκίνητο και πάει στη σύζυγο να πει τα κατορθώματά του.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
Τα παιδιά αντικρύζουν εικόνες φρίκης με κορμιά ζώων σε αποσύνθεση.
Μυρίζουν τη σαπίλα της δικής μας γενιάς και των δικών μας συναισθημάτων.
Αφουγκράζονται τη σιγή του ΘΑΝΑΤΟΥ που και πάλι σκόρπισε η γενιά μας.
Τα παιδικά μάτια γουρλώνουν και οι δάσκαλοι με υπομονή και πείσμα προσπαθούν να "διδάξουν" και πάλι. Προσπαθούν να τους πουν ότι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ, Ο ΘΕΙΟΣ , Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ, Ο ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ...είναι αυτό ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ! Προσπαθούν να δίδαξουν το σεβασμό στη φύση, τους νόμους, την ευπρέπεια, την ανθρωπιά!
Προσπαθούν να εξηγήσουν
α. Οτι η κακοποίηση και η θανάτωση ζώων είναι ποινικό αδίκημα με αυστηρές ποινές φυλάκισης & οικονομικά πρόστιμα
β. Οτι οι φόλες αποτελούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ. Αν περάσει ένα παιδί & αγγίξει το θάνατο? Αν βάλει μετά τα χεράκια του στο στόμα? Ποιός θα δώσει τις εξηγήσεις στο χαροκαμμένο πατέρα? Ποιός θα εξηγήσει ότι το παιδί του "φολιάστηκε"???
γ. Οτι οι φόλες αποτελούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΗΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ & ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
Ηδη η Ελλάδα κατηγορείται στο εξωτερικό για το τρόπο διαχείρισης & συμπεριφοράς της απέναντι στα ζώα της.
Ηδη στην Ελλάδα και οι Ελληνες ακόμα κινητοποιούνται μπουκοτάροντας προορισμούς όπου έχουν παρουσιάσει τέτοιες εικόνες φρίκης & ντροπής.
Ηδη στο εξωτερικό συγκεντρώνονται υπογραφές.
Και εμείς στην Ηλεία τι κάνουμε?
Απλά προετοιμάζουμε τεράστιες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις ενώ γύρω γύρω σπέρνουμε το θάνατο....
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ?
ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΛΛΟΝ...
ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ & ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΑΓΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
11/05/2009. ΛΙΜΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙΑΦΑ.
Δημοτικό Σχολείο με ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς οδεύουν προς τη λίμνη ΚΑΙΑΦΑ.
Τα παιδιά πρέπει να δουν το μέγεθος της καταστροφής, να συνειδητοποιήσουν τι έγινε & να δεσμευτούν απέναντι σε δασκάλους & σε ένα ολόκληρο έθνος ότι θα διορθώσουν τα λάθη της δικής μας γενιάς.
Και φτάνοντας εκεί ΑΝΤΙΚΡΥΖΟΥΝ ΣΚΥΛΙΑ ΣΩΡΙΑΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ με ένα μπωλάκι φαγητό δίπλα.
Εγώ σκέφτομαι και ανατριχιάζω στην ιδέα της προμελέτης:
O δολοφόνος:
1) συζητά με τη σύζυγο/το σύζυγο ότι τα σκυλιά πρέπει να εξοντωθούν
2) πηγαίνει στην αγορά & αγοράζει ποσότητα του φαρμάκου
3)γυρίζει σπίτι & βάζει τις παντόφλες του
4)Βγάζει τα κατσαρολικά, τα υλικά & αρχίζει να μαγειρεύει το φαγάκι με το φονικό φάρμακο
5)Την άλλη μερα με το ταπεράκι, φεύγει από το σπίτι και παέι στο ΚΑΙΑΦΑ
6)Βγάζει το ταπεράκι & το φαγάκι και το αδειάζει στο πιατάκι
7)Καταφτάνουν τα σκυλάκια κουνώντας τις ουρές γιατί επιτέλους μυρίζουν λίγο φαγάκι
8)Ο κύριος τους χαιδεύει τα κεφαλάκια
9)Στέκεται και περιμένει να τα δει να σφαδάζουν (γιατί ήταν τόσο ισχυρό το φάρμακο που τα ζώα έπεσαν δίπλα στα πιάτα τους, μόλις λίγα βήματα πιο πέρα)
10)Ο κύριος γελά, τρίβει τα χέρια του, μπαίνει στο αυτοκίνητο και πάει στη σύζυγο να πει τα κατορθώματά του.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
Τα παιδιά αντικρύζουν εικόνες φρίκης με κορμιά ζώων σε αποσύνθεση.
Μυρίζουν τη σαπίλα της δικής μας γενιάς και των δικών μας συναισθημάτων.
Αφουγκράζονται τη σιγή του ΘΑΝΑΤΟΥ που και πάλι σκόρπισε η γενιά μας.
Τα παιδικά μάτια γουρλώνουν και οι δάσκαλοι με υπομονή και πείσμα προσπαθούν να "διδάξουν" και πάλι. Προσπαθούν να τους πουν ότι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ, Ο ΘΕΙΟΣ , Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ, Ο ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ...είναι αυτό ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ! Προσπαθούν να δίδαξουν το σεβασμό στη φύση, τους νόμους, την ευπρέπεια, την ανθρωπιά!
Προσπαθούν να εξηγήσουν
α. Οτι η κακοποίηση και η θανάτωση ζώων είναι ποινικό αδίκημα με αυστηρές ποινές φυλάκισης & οικονομικά πρόστιμα
β. Οτι οι φόλες αποτελούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ. Αν περάσει ένα παιδί & αγγίξει το θάνατο? Αν βάλει μετά τα χεράκια του στο στόμα? Ποιός θα δώσει τις εξηγήσεις στο χαροκαμμένο πατέρα? Ποιός θα εξηγήσει ότι το παιδί του "φολιάστηκε"???
γ. Οτι οι φόλες αποτελούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΗΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ & ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
Ηδη η Ελλάδα κατηγορείται στο εξωτερικό για το τρόπο διαχείρισης & συμπεριφοράς της απέναντι στα ζώα της.
Ηδη στην Ελλάδα και οι Ελληνες ακόμα κινητοποιούνται μπουκοτάροντας προορισμούς όπου έχουν παρουσιάσει τέτοιες εικόνες φρίκης & ντροπής.
Ηδη στο εξωτερικό συγκεντρώνονται υπογραφές.
Και εμείς στην Ηλεία τι κάνουμε?
Απλά προετοιμάζουμε τεράστιες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις ενώ γύρω γύρω σπέρνουμε το θάνατο....
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ?
ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΛΛΟΝ...
ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ & ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΑΓΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου